Copywriting



Oftewel: tof tekstmateriaal


Elke ondernemer wil graag in het oog springen en onthouden worden.

Een goed geschreven tekst helpt je al een heel eind op weg.


blog - redactie - slogan - website - persbericht - mailing - naam - brochure - publireportage - ...


Hoe werkt het?

Simpel. Laat me gewoon even weten wat en wie je wil bereiken. 

Dan bespreken we welke toon bij je past én – ook altijd handig – waarvoor de tekst moet dienen. 

E-mail, website, brochure, magazine, brief, wenskaart, ... Wat het ook wordt, ik bezorg je een straffe tekst. Hapklaar en helemaal op maat. Ik werk meestal met een vast uurtarief of projectprijs, omdat ik dat makkelijk én transparant vind. 


Stuur me gerust vrijbijvend een berichtje als je graag meer info wil.



Nog even dit

Eerlijk gezegd: ik ben géén allrounder. Als ik de klik met de materie niet voel, verwijs ik je — even goedgezind — door naar een collega die hier wél in thuis is. Hippe, maar vaak te vergezochte contentplannen voor social media, hypertechnische whitepapers en LinkedIncampagnes zijn daar enkele voorbeelden van. Yuk! ;-)